kyligt

En helt vanlig dag utan några svindlande händelser.
Imorse var jag aningen trött, började jobba 06.15 gäsp. Men det gick bra, fick första barnet kl 06.30 =)
Kunde jobba in lunchrasten, så jag slutade 13.30 väldigt skönt. Cyklade till affären och handlade te och lite annat smått å gott. trampade hem igen å pratade med gubben. Han undrade om jag ville komma till stugan å äta, det kändes kallt ute så jag tvekade ett tag. Tempen ligger bara på +16 grader å blåser lätt.

Sen ringde jag svärfar och undrade vad han sysslade med, han skulle köra till stugan =) så bra, kan jag lifta, undrade jag? Å det gick jättebra. Så vi åkte dit och lagade lite hopplock av kyckling, renskav och grillkorv, lite råstekt potatis å bröd bidde det. Jag höll mig till kycklingen.

Vi planterade en blomma och efter några timmar i stugan tog jag moppen hem. Den stod kvar där sen jag åkt till stugan och körde bil hem igen =)
Gubben skulle ut å fiska, så jag hoppas det blir mkt fisk. Om jag inte varit så trött å frusen hade jag följt med honom ut å fiskat. Men det får bli sen.

Nu lite tv å sen blir det kuddkramning.



Fick Chantis nya sele på brevlådan idag, fast hennes är i lila färg =)
Tar bild på henne sen då vi har provat den.

Ljus, värme, kram & tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0