frånvaro av besök

Vädret växlar definitivt utanför fönstret nu, vår, snö, sol och slask omvartannat med kalla nätter.

Idag har jag varit på småis på f.m och till helgen ska jag ut och käka med kollegorna från jobbet. Jag upptäcker att ju mer dom vet om min hälsosida, ju mer intresserade blir dom av mig som person. Roligt att få frågor ang hälsa mm.

Kissarna är alltid glada då jag kommer hem på min korta lunch, ett evigt kelande å stångande mot mina ben. Chanti vill hemskt gärna slicka på mina fingrar, vilket inte är så där jätte kul egentligen. Men hon håller gärna i handen med tassarna och vill slicka inuti handflatan.

Imorgon torsdag får jag besök, ser jag fram emot. Är glad att jag har en å annan vän som iaf tar sig hit till Arjeplog och hälsar på. Mor har ju varit 2 ggr och syster Å har varit en gång, kul. Desvärre har ingen från Luleå kommit på besök =( har ju ändå 2 systrar, syskonbarn mfl som jättegärna får komma upp å hälsa på ngn gång.

Ljus, värme, kram & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0