Resdopparedan

Ska inte bli långrandig. Vill bara tala om att jag idag reser till Svenljunga, västra götaland och ska hjälpa sonen med flytten. Jag har några dagar på mig, samt ska ner till H-stad och träffa bror S och de övriga. Jag kör ensam de 130 milen, så jag ska försöka sova en stund i bilen efter vägen. Jag har lånat svärfars bil, så jag ryms att ligga i den.
 
När jag är i Halmstad får jag måste föreslå en kräftmiddag =) Så vi får lite göttogt festmat.
 
Allt är nästan packat, så nu är det en dusch och sen äta för att köra iväg. Vädret är perfekt resväder så universum är med mig. Inget regn och heller ingen sol, så där lagomt helt enkelt =)
 
Kissarna känner på sig att jag är på G, chanti ser lite bedrövad ut, som om hon med ögonen ber mig stanna hemma. =) Följer mig och kollar vad jag gör. Jobbigt att lämna familjen =) men ska ju hämta den del som fattas så vi alla är i Norr iaf. Känns så bra.
 
Har även frågat om göteborgstöserna orkar med en sväng till Svenljunga. Men det är ju kort varsel, även om dom iof vetat att detta ska ske, så glömmer man lätt datum mm. Jag kan ju bara hoppas dom har lust och ork att kika förbi.
 
Sverige är ändå rätt långt land, men har kört sträckan förr. Fast ensam var det länge sedan.
 
 
Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0