dripp dropp

Ja, härligt...NU är sommaren här, så regnet strilar å strilar nerför våra fönster.

Idag-jobb. Vi ska fira Sveriges nationaldag imorgon så idag blev det flaggmålning av svanska flaggan och bakade rulltårta för morgondagen.

Har känt mig konstig, mår inte så bra. Allt börjar landa och jag inser att detta år kommer bli oerhört tufft på många plan.
Känner av gallstenarna, så det värker ordentligt i ryggen.

Svärfar var förbi en sväng, med Sally. Hon är mer gnällig då hon är här med sin husse än då jag har henne själv.

Har tackat ja för sonen till en lägenhet, mitt emot sin Mor-mor =) kan bli riktigt bra. Hon ser egentligen inte så mkt, men tillräckligt för att han ska hålla sig i skinnet =) sen har de ju båda användning av varandra. Han kan få lite lagad mat och Mor lite hjälp med tunga saker som ska bäras eller dyl.

Sambon har installerat skrivaren vi köpt =) var visst aniongen krångligt, men tjurig som han är så fick han givetvis till den.

Inte mer att förtälja idag, så ha det gött!

En bild från vårruset, medaljen =)





Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0