projekt semester

Som jag skrev för några dagar sedan, så låg sambon i hängmattan å jag målade... idag kom jag då på ett nytt projekt för att slippa ligga och vila i hängmattan.
 
Ja, jag gräver upp rabatten för att göra ny blombänk med damm och vattenfall =D
Skit så tungt att gräva, å gräva, å gräva...rötter, stenar och dålig spade, kan ju inte bli roligare än så här...skönt
 
 
 
 
Så småningom kan det kanske bli ngt sånt här? nedan...
 
(lånad damm)
..med roliga projekt.
Vad tror ni, en fin liten damm så småningom, =) ja,ja, Rom byggdes väl inte på 1 dag, eller!
Har även utfört en massage idag, men mina muskler ömmar efter mitt roliga påhitt att påta i trädgården.
 
 
Kvällsgott blev en liten fruktsallad, Sååå god. med kiwi, physallis, äpple, melon, banan
 
Sen lite friserande av svärfar, så nu är han klippt och tjusig igen.
 
Lite social med son och Mor som gick och la sig 19.15...iof skulle hon läsa lite, men risken är att hon somnar å därför vaknar runt 03-04 inatt. För då kl är 04.00 har hon sovit 8 timmar.
Men Tv;n krånglade, så hon hade inget att titta på.
 
 
Nu lite Tv å sen i sängen.
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0