Snopet raffset- till salu

Inför julen så beställde jag julklappar, så även åt mig själv...var tanken. Skickade efter både en tuff skjorta och en snygg korsett för att pigga upp både mig å kanske även sambon. Tyvärr var storlekarna väldigt små därifrån jag beställde.
Till sonen hade jag beställt en tuff jeansjacka med skinnfoder i stl ; xxl. Den var som dam M/L så den passade mig men definitivt inte sonen.

 
Jag tycker det är jättesnyggt med korsett och den jag köpte var liten som en S/M så nä...den gick ju givetvis inte ens på mig. Men jag ska väl återuppta mitt nya liv, efter julhelgens gottifrossa så kanske så småningom, om så där 1-2 år?? Annars får jag väl sälja den på blocket, som alla andra verkar göra?
 
Ev Till Salu
 
Någon som vill köpa? Hör av dig.
pris; 300 ;- i stället för 495:-
ca S/M i stl
 
Idag sov jag jättelänge, vaknade 06.20 och var tvungen att släpa mig in till köket för en huvudvärkstablett och massor av dryck, kändes som jag druckit alkohol igår (vilket jag inte längre gör) så en sorts torka i kroppen. Sen lite linement strök jag på nacken då det kändes som spänningshuvudvärk, la mig å somnade bums. vaknade inte förrän 09.40!! Yr och tänkte nä nu...vad hände?
 
Steg så upp då min älskade kisse Chanti surt blängde på mig, skrek då hon insåg att jag äntligen vaknat och visade med hela sin kattkropp att -Är det inte dags för mat snart, ska du ligga hela förmiddagen? eller...
Hon jamade och jamade ända tills jag klätt mig och kommit mig ut i köket och lyckats få mat i hennes skål, först då tystnade hon, Mango fick också sin mat och han är inte lika högljudd. Men båda mumsade och åt, nöjda.
 
Jag gjorde min  vanliga procedur och kokade vatten och gick till yogarummet. Gjorde ett tufft pass, mediterade och avslutade.
Idag fick jag en ny massage kund, jättekul. Hon bokade in sig på ny tid också. Så det var ju strålande. Och jag tror att denna kund kan vara en bra allierad kund som för vidare att jag masserar. Kan med andra ord ge lite nya ringar på vattnet.
 
Jag trivs i yogarummet när jag möblerat om och ändrat där lite grann. ibland behövs det förändring.
Detta är ena sidan av rummet där jag gjort den stora förändringen. Har tagit bort den långa byrån som jag satte in i gästrummet efter att jag målat den vit och betsat dörrarna bruna. detta är för att få mer golvutrymme om jag ska hålla yogaklasser.
 
 
 
 
 
 
 
Byrån innan målning och nedan nymålad

 
 
Tyckte byrån blev otroligt mkt bättre nu. Men jag målade även om hörnskåpet jag satte i yogarummet, är dock inte helt klar då även dörrarna ska bli vita.
 
 
 
 
omålat hörnskåp, och
 
 
Som synes är inte jobbet helt klart ännu, men tycker det artar sig iaf.
 
 
 
Dagens middag;
Ugnstekt öring, råstekt potatis och sallad, hårt tunnbröd
 
 
I Januari påbörjar jag ett nytt yoga pass som jag då ska berätta om.
Nya pass i början av varje ny månad. Blir årets nyhet i min blogg.
 
 
 Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0