Klädförsäljning av stl M/L

Jahapp, då var det dags för vårens rensning från garderoben, sånt är jag inte så bra på.
 
Men nu säljer jag iaf mina kläder som jag inte längre kan ha i Stl. 38/40
 
Gör även en blocket annons på detta.
 
 
Min fina klänning som jag köpte för flera år sen nu. men inser att stl. 38 kommer jag aldrig tillbaka till =)
kostade då 599 kr och säljer den för 250 (får jag inte det för den, får jag väl behålla den som souvenir)
Även prislappen är kvar.
 
 

Lite tunikor i stl 40
Den blå oanvänd jättefin, skir, 100 kr, sammetsklänning med dragkedja fram stl. M/L också oanvänd. pris 80 kr, svart tunika med knytskärp stl M/L pris 40 kr och en hängsel klänning, ej använd. stl L, pris 50 kr
 
 
 
Och min oanvända huvjacka stl M/L pris 100 kr, 2 klänningar (sommarsköna) stl M/L pris 40 kr var, Lila topp (Stina Jakobssons) stl. M pris 40 kr
 
 
 
Sen säljer jag jeans. tre par i stl. 40
2 bootcut och ett par raka. alla tre för 100 kr.
(använda)
 
 
 
 
 
Vill du köpa ngt, så skriv en rad i kommentarer.
 
skickar gärna mot postförskott. dock ingen bytesrätt =)
 
 
Nä, nu dyker jag ett varv till i mina garderober, det är faktiskt på tok för mkt kläder jag har som är oanvända för att jag varit optimistisk =) hehe.
 
 
Höga stövlar
 
 
Aldrig använda stl. 38 nypris: 499 säljer dom för 200 kr
 
 
Nu är det bara att hoppas jag blir av med något =)
 
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej faster.

Hoppas allt är bra med dig! Tänkte bara säga till dig att om du vill ha en ny bloggdesign, så kan jag fixa en. Mejla mig bilder du vill ha (bra kvalité på dem), va du vill ha för färger och ditt lösenord så ska jag se till att fixa en. Gjorde Ajas igår om du inte vart inne & kikat ännu :) Kramar!

Svar: Hej gumman!Aha, har du börjat göra headers igen =)?
Jag ska leta fram bilder å mailar dig.
tack på förhand, kram!
Eva

2015-02-17 @ 15:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0