Injicera lite Sol

Idag vaknade jag 05.30 då ville Chanti äta, suck. =) Men vad gör man inte för sin älskade lilla hårboll. Så benen svängdes över sängkanten och traskade in i köket. Gav kissarna mat och traskade tillbaka likt en sengångare till sängen, la mig å somnade om bums. =)
 
Däremot vaknade jag 07.25 igen och då ej av kissarna. Sovit klart helt enkelt. Så igen steg jag så upp och påbörjade dagen.
 
Runt 08.30 vaknade så sambon och till min glädje fick jag en glad överraskning. Sambon föreslog skotertur. wow. Det är då två år sen vi var ut på skotertur. så jag blev strålande glad. vi packade ner korv (+ vegokorv) bröd, gjorde te och tog med en festis. sen klädde vi oss och susade iväg.
Fantastiskt skoterväder och före idag. +3 och strålande soooool.
 
Lite bilder från stugan, svårt att ta bilder då man åker skoter =)
 
 
 
Svärfar och hunden Sally kom lagom till glöden och korvgrillningen
 
 
Imorgon kanske det blir lika fint, så jag håller väl tummarna på en ny tur.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0