Slapp ich och ledig vecka

Har varit ledig måndag-torsdag och imorgon blir det jobb.
 
Nigella (Nella kallad) verkar trivas och myser gärna i mitt knä, sover bredvid mig i sängen och äter som en mindre häst trots hennes mkt späda och finlemmade kropp. Hennes ben som aldrig verkar ta slut, långa och späda =) Så vacker, enl mig. Min bror tyckte inte om henne på bild men hon är en personlighet och jag älskar henne och tycker hon är jättevacker. Hon pratar gärna men inte som chanti, som mer ropade =)
 
Mango har också börjat gilla henne, de nosar på varandra och har slutat fräsa =) Så allt är frid och fröjd.
 
 
 
Nigella idag.
 
 
En avslappnad Mango
 
 
Provade göra fläta på lillan då hon duschade hos mig en dag, blev riktigt bra, men med hennes fina hår satt inte flätan kvar så länge.
 
 
 
Nemi fullt upptagen med vattenlek och var inte så brydd i att farmor flätade håret =)
 
 
Har även skickat efter lite större skor till henne, då det blir riktigt kallt är det bra om tjocksockarna som "gammel Momma" stickat får plats och att skorna då inte är för trånga.
 
 
 
Nemi vart väldigt förtjust i dom och ville verkligen inte ta av sig dom då vi provat.
 
 
Hjälper även farmor i köket
 
 
Blev äppelpaj med knäckigt täcke =D
 
 
Under denna vecka har jag även hunnit med att putsa mina fönster på insidan, sambon tog utsidan för några veckor sedan. Bytt gardiner i kök och sovrum, dammtorkat alla rum och plockat lite, tvättat lite och funderat massor om hur jag ska få till Gäst/Nemis rum då det nu är väldigt plottrigt =(
 
 
 
Over and out!
 

 

 

 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0