Höst, höst och vackra färger på bild

Snart är även hösten över, träden fäller sina gula blad.
 
 
Färgerna är slående vackra, bilderna tagna idag i min trädgård.
 
 
 
 
 
Torsdag åkte vi till kusten då sonen hade en inbokad tid att passa. Så då beslöt vi att åka med...eller jag körde ju, så dom åkte med mig.
Vi tänkte att vi lika gärna kunde passa på att hälsa på i Luleå en sväng.
Mor blev glad, men jag vet att det blev både kort och stressigt.
Nästa gång får vi smyga oss dit =) men även vänner är viktiga i ens liv och så ofta är vi ju inte till kusten.
Tyvärr är kanske inte sov arrangemanget det bästa, så det blir lite dåligt med sömnen och då orkar man inte riktigt.
 
Iaf blev vi bjudna på palt av Mor då vi kom fram och det smakade jättegott. Men min mage blir svullen och gasig. =( men vem kan motstå hemlagad palt?? äh, man offrar sig.
Systerdotter L och syster A-S kom också och åt, trevligt. Tyvärr hade vi en barnstol vi var tvungna att hämta efter maten, alltid mkt. Så L som skulle fira sin vän valde att åka med oss, vilket medförde att vi hann knappt ses. Hoppas hon kommer upp till mig istället och hälsar på en helg.
Vi skulle ses dagen efter, men då mådde L inte så bra och behövde få vila. En förlust för oss.
 
Jag har precis skaffat swich, vilket var tur för jag glömde plånboken hos Mor då jag körde till Sunderbyn och hämtade stolen...suck. Stress påverkar verkligen minnet.
 
R pratade med sin vän som ville visa lite på sitt hem, och följde sedan med till Mor. Jag, Mor och syster hann iaf spela lite yatzy. jag vann...hihi
Nemi charmade alla som vanligt, vår lilla sockerdocka. finns ingen finare =)
 
På fredag åkte vi runt 14.00 och då hade M:s bonus syster Anna, A-S och Johnny gästat oss hos Mor, så det blev lite mkt.
Då begav vi oss till storheden och handlade.
 
Var hemma runt 20.30 på kvällen. Sambon satt klistrad vid hockey, så jag tog bara in frys och kyl varorna och lämnade resten. Var jättetrött.
 
Men under helgen har Nemi provat den nya overallen då vi varit ute. så jag bjuder på lite höst bilder.
 

I Sandlådan utanför oss.
 
Stenar är också intressanta =D
 
Och rabatten
 
 
 
 
Lika bra att testa om pulkan fungerar och är redo inför vintern...
 
 
Den 12e var vi också ute i höstvädret, innan nya overallen och myste.
 
 
 
Och inne provar Nemi att måla lite med vattenfärg, djupt koncentrerad
 
 
 
I övrigt går träningen bra, varenda dag. Dock känner jag mig stel då jag suttit för länge. Lite ont i knäna, vet inte varför och på en punkt på insidan vänster vad...vet ej varför.
 
Yoga kursen går också bra och det är så roligt att få leda grupp igen =D stortrivs med detta. Dels känner jag mig sedd och värdefull vilket jag annars kan känna är brist på.
 
 
 
Over and out!
 

 

 

 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0