Långt Uppehåll

Åkte på en förkylning natten mot måndag. Så det blev till att vara hemma och krya på sig.
 
Denna vecka får jag besök av köparen från Kanada som ska köpa mina två lilamaskade charmtroll. Hon kommer imorgon torsdag.
Jag är väldigt nervös, har ont i magen och näst intill resfeber för mina kissar :-(
 
Jag kommer ju att byta min hona mot en av hennes honor, som dock är 1 månad äldre än mina :-) Vet inte hur detta ska gå med löp och kastrering och fertila honor och fertil hane och p-piller mm, mm :-)
 
Så nu hopp i säng och ladda batterierna för att orka köra till Arvidsjaur och hämta henne och lilla Énya som min nya kisse heter.
 
 
INTE den bästa bilden :-) Men de är dessa två goa kissar jag ska skicka iväg.
 
 
 Och denna lilla skönhet Énya ska jag då byta min Mai Pearl mot.
 
 
bytes mot "Perly" nedan
 
 
 
 Shun gon
 
Nemi var förbi och hälsade på med mamma M idag. Det är så roligt att träffa henne, hon blir så otroligt glad att ses. Älskar mitt barnbarn så otroligt mycket.
 
Till helgen lovade jag rå om trollungen från lördag f.m till söndag för att sonen skulle sluta med nikotin, och då kan man ju inte neka, inte för att jag vill neka då jag ska få rå om henne.
 
Då har jag iof fått en ny kattunge som måste anpassa sig, men hoppas det går bra iaf, Nemi har lärt sig att vara lite försiktig runt katterna och hon lyssnar då jag säger till henne.
 
 
Jag och Nemi var tillsammans på marknaden och hälsade på renarna och åkte lite släde.
 
 
 
 
Det är härligt med vintern då det går mot VÅR och blir lite varmare :-)
 
 
 
Natti :-)
 
 
 
 
Over and out!
 

 

 

 Be healthy, keep up, and be youMer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0