Resa

Så var det strax dags att resa bort. 
Visst är det kul med resor men jag är också nervös. 
När man som jag bott i Arjeplog med endast 3000 invånare känns världen helt plötsligt stor utanför. 
 
Men pass är nu fixat 
Mat till katterna är köpt
Skulle köpt mig byxor... men det hanns inte med
Packat- till hälften iaf ( imorgon blir det väl klart)
Flyg taxi är bokat och betalt
NEj - Har inte hunnit växla pengar...MÅSTE hinna imorgon. 
Gud vad tankarna snurrar. 
 
Jag är ju inte längre så sugen på detta med resor... men nu gör jag det iaf. Vad gör man inte för sina nära. 
 
Övrigt. Trivs på jobbet men har en mkt petimetrig kollega.  Som nästa står med klockan i handen då man har rast.  😊 Men jag får väl slå dövörat till. 
Övrigt jobbar jag på en bra avdelning och trivs relativt bra.  
 
Har börjat promenera Lite runt omkring, hittade en slinga att följa.
Tyvärr får jag så skavsår av mina ice bugs skor. 
 
Ryktesväg hör jag att det redan efter bara 3 månader finns ngn ny vid exets sida... det känns ju. 
Oavsett om vi kom överens om ett avslut, så tog det väldigt kort tid att bli ersatt. Så stark var den "kärleken"
Men är det så är det väl någon mening. Jag önskar ju honom gott. 
Men visst kan jag ifrågasätta detta med kärlek... 
 
Utan att det direkt har med honom att göra, så blir jag fundersam.  Finns äkta kärlek eller är det bara ett spel man spelar under en tid?
"man" pratat om själsfrände mm men nää... har nog inte mött den iaf.
Skulle räcka med en riktigt bra relation utan ... ja.. det jag inte tycker är så kul. 
Men... just nu finns ju ingen plats.  
 
Iaf så fick jag min nya säng igår. Sover som en prinsessa.  Underbart.  140×200 bara för mig  å mina pälsklingar... å barnbarnet ibland. 
 
 
Nemi med pyjamas häng ❤
 
 
Over and out 
 
Nu... My Beauty sleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0