Massor om mig

Kul grej att läsa, kanske: 😁

Fyra platser jag har bott på:
1. Hagaviksgatan, Luleå
2 Mariebergsvägen, Umeå
3. Halmstad, på flera platser

4. Arjeplog -2017

Fyra ställen jag har arbetat på:
1. Hemslöjden, Umeå
2. Halmstad lasarett
3. Eriksson Erisoft, Luleå

4.Handikappföreningen, Luleå

Fyra platser jag har varit på:
1. Irland, backpacking
2. Köpenhamn
3. Öland
4. Ullared, jippi

Fyra saker jag älskar att äta:
1. Fisk, skaldjur
2. Grönsaker
3. Kyckling
4. Mörk choklad

Fyra saker jag älskar att dricka:
1. Te
2. Bubbel Vatten
3. Mörk öl
4. Festis på flaska

Fyra konserter jag har sett:
1. Nordman
2. Kent 
3. Chris kläfford
4. Björn Skifs

Jag älskar;

Mitt barnbarn, min son, familjen

Mina raskatter, Nigella, Enya och minstingen Loi

Jag älskar havet, vatten. Naturen

Jag älskar att Yoga

Mina drömmar:

Finna vad jag ska göra... jobba med, är osäker

Hitta familjen ett hus,  snarast

Jag drömmer om att kunna utöka mitt katteri ❤🐾

 

 
 

Over and out. Take care. Ha det gott och njut av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0