Shaktidance Umeå

Denna helg vigde jag till mig själv:-)
När jag läste om denna kurs kände jag -Yes! Yoga och dans, måste ju bara vara ngt för min själ. Jag älskar yogan och jag har alltid älskat att dansa, men är ju ingen "dansare" då jag är kass på koregraf med mina två vänster fötter. Men rytmen finns även om jag klampar runt... lite hit å dit.
 
Iaf så har jag nu flyttat... Jag bor inte längre i Arjeplog då jag upplever att kommunen gått " bananas" 
Jag ska givetvis inte gå in på det kapitlet, men min bägare rann över och det gick helt enkelt inte att stanna kvar. Många fina människor och karma möter de som behöver lära sig ngt.
 
Bor vid kusten igen, dock inte centralt utan 2 mil utanför. Trivs bra även om vi inte fått upp allt ännu.
Men hoppas på nytt jobb och nya möten.
 
En sak har jag lovat mig själv. I år ska jag lyssna på mitt inre, därför får jag nu denna workshop i shaktidance.
Shaktidance grundar sig på kundaliniyogan men använder dansen som uttryck. Det finns ett stort utrymme kreativitet i shaktiyogan.
Och en utbildning är på G i Stockholm. 
Dock kostar utbildningen 27000 och resor till sthlm. 
Så i nuläget blir det ingen utbildning för egen del. 😣
 
Men denna helgen ska jag njuta av upplägget.
Känns ju lite som att komma hem... Då jag utbildade mig till yoga lärare här i Umeå i samma lokal som vi nu har workshopen 😊
 
Dags för skönhetssömn. 
 
Over and out
 
 
Umeå by night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0