å i veckan

har jag inte skrivit så mkt, så en kort resommé av den: Måndag åkte vi till Luleå, och där har vi varit månd-torsdag.
Tisdagskvällen fick vi ju låna systerdotterns lägenhet å onsdag fick vi ett hotellrum. Stora som skokartonger, hmm. sovit uruselt nu i tre nätter å längtar hem. Var på tjejträff onsdagkväll med mina gamla kurskompisar från healinggruppen, jättetrevlig men var lite avslagen av både dålig sömn och att det tar på krafterna att vara på sjukhuset så pass mkt som vi varit.
 
Jag stressade in på willys å handlade lite då jag väl var i Luleå, det är ju väldigt mkt billigare i Luleå än i Arjeplog då man ska handla mat.
 
Tyvärr hann jag inte till syrrans son, då lilla Tilda fyllde 2 år, den 1 april. Jag hade presenten i bilen, men fanns helt enkelt inte tid å tillfälle att åka dit, tyvärr.
 
Men hon får ett paket då jag far nästa sväng. så, nu är alla uppdaterade på vad vecka i övrigt har innehålligt. Katterna vart väldigt glada då vi kom hem, mkt kel å kliande å dom är nära hela tiden, släpper oss inte gärna ur sikte nu.
 
Måste dock försöka få en veterinär tid till min Tussan, hon har en knut under magen. Inte bra! 
 
 
GLAD PÅSK!

 Ingen påsk utan en stor "höna"

Jag hoppas för hennes skull att bilden
är en photo shop konstruktion. eller...



GLAD PÅSK önskar jag er alla.
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0