Fotobok

Jäklar, jag försöker beställa en fotobok i julklapp, men det bara jäklas. Först använde jag mig av Extrafilm, gjorde boken å satt säker drygt 2 timmar...idag 4 dagar senare meddelar dom att det blivit ngt fel och att bilderna jag jobbade med inte finns!! Grrr... så då tog jag på fuji film som jag beställt förr, gjorde halva boken (1 tim) å sen krachade även den, dubbelt Grrr. Men flitig och tålmodig som jag är tänkte jag att jag hakar på och gör den offline, ifall det är för mkt tryck nu innan jul å många ska beställa. Har alltså återigen suttit å valt bilder, filat, lagt in och skrivit en massa texter i ytterligare 2½ tim. Skickar in på beställ, boken ploppar upp online, i en helt annan rörig version...Argggggggggg VAD ska jag ta mig till?? Är det inte meningen att jag ska få iväg den fördömda beställningen?? Vad håller dom på med? NU e jag riktigt sur och upprörd. Skrev dom ett mail, och frågade vad sjutton det var för fel? Så nu väntar jag på svaret.

=((

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej!

Inte roligt när det krånglar.



Testa http://fotoklok.se snabba leveranstider. Vi tar emot order på fotoböcker fram till 21 december, om du ska ha den innan jul.



Fotoklok har ett program som du laddar ner och designar din fotobok helt själv utan begränsningar.

Finns till både PC och MAC



Lycka till!

(glöm inte att spara lite då och då)



// Tomas

2010-12-09 @ 11:37:15
URL: http://fotoklok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0