Idol Final

Ikväll är det IDOL final! Jag blir lite beklämd då jag läser allt strunt som skrivs just nu om Jay Smith och Minnah. Allvarligt!! Är det hans privatliv som ska smutskastas gång på gång för att minska hans otroliga popularitet? Är det media och "angivares" sätt att få honom att tappa röster? Jay Smith är årets idol och det är väl ändå hans musik, sång, framträdande och röst vi ska focusera på?? Om han gillar Minnah mer än bara kompis, behöver ju inte betyda att dom nu ska gifta sig! Båda dementerar oxå att dom är ett Par. Och OM det var så, vad har vi för rätt att döma? Är vi bättre än på något sätt, är det vi Svenska folket som sitter med facit att si och så måste man bete sig i Sverige annars får man inte vara med och leka! Tänk så lätt det är för många att kasta sten, otroligt. Jag struntar i om Jay & Minnah är intresserade av varandra, bara det inte påverkar Jay:s framträdande. Jag tittar för en gångs skull på Idol, för att jag verkligen gillar Jay Smiths röst, det mod han har då han utmanar sig själv i olika kategorier. Jag har inte hört honom framträde dåligt en ända gång. Att vara kändis, som dom nu är i Idol kan inte vara lätt. Från killen & Tjejjen från gatan, med några få fans till fulla hus på arenor, ska dom stå där och prestera. Sen ska dom orka med att hängas ut i press och tv för vad dom än gör och säger. GE er svenska folket, ge människorna lite utrymme. Inte ens politikerna blir jagade på detta sätt.
JAY SMITH vinner hur som helst IDOL, Oavsett vilken plats han än får. HAN är BÄÄÄÄST!



Ljus, Värme, Kram & Hejjjjjja Jay ikväll.
Bay bay


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bra skrivet! Jag håller med dig :) Hoppas ni får en mysig kväll! Puss o kram

2010-12-10 @ 18:42:15
URL: http://alexandrabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0