IDOL ögonblick

Jag såg Idol igår, fredag som säkert många med mig. Varje gång jag hör Jay Smith blir jag förundrad av hur han påverkar genom sin röst, utstrålning och hans närvaro då han sjunger. Jag har ALDRIG tyckt speciellt mkt om hårdrock överhuvudtaget. Visst finns det hårdrocksballader som är riktigt bra, men Jay berör mitt hjärta. Hans version av - Like a prayer rent blow my mind away. Mitt hår på armarna står upp och jag ryser. Laila Bagge/Wahlström böhövde samla sig, så även jag...otroligt. Han är så jäkla duktig att jag hoppas av hela mitt hjärta att han snart kommer ut med en bra skiva. Om han vinner Idol hoppas jag att han inte "försvinner" som många andra som vunnit Idol gjort. Om han inte skulle vinna Idol, då e det ngt galet faktiskt. Jag vet att han rökt på, men tror inte att det är ovanligt bland artister idag. Även om jag inte är för droger på ngt sätt, var det ju bra att det kom upp så han får hjälp OM han behöver det. Jag älskar verkligen Jay Smiths röst, som artist, med sin naturliga utstrålning och att jag hör texten han sjunger vilket jag inte tycker man annars gör med hårdrockare. Hoppas han fortsätter sjunga så bra som han gör nu.
over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0