Kall måndag -26

Idag vaknade jag av att chanti var mkt "pratsjuk" Satt nedanför sängen å jamade, hoppade upp och var kelig och la sig på min mage en stund. Vi mös och efter en 10 min steg jag upp. Vi gick in i köket och jag gav båda kissarna lite mer mat, gubben hade gett dom lite 06.30 men dom var hungriga igen. Kokade mitt morgonvatten och gjorde dagens yogapass. Har huvudvärk igen, vet inte varför, vilket stör mig. Helgen har gått sakterligen förbi utan några större händelser. Jag promenerade till svärfar igår, klädde mig ordentligt då det var -21 men var svettig efter halva vägen, dvs för varmt klädd =) Aldrig e det då bra! Gubben körde bil dit (lite lat) och satt & fixade en utskrift så svärfar kan läsa på engelska, & inte på kinesiska. Vi fikade och satt en stund innan vi åkte hem. Vi spelade lite alfapet och jag vann =) otroligt, är så dålig på ord. sen middag & lite film innan sänggående.
Idag har jag bytt rent i sängen och imorgon ska min älskade chanti till veterinären och bli kastrerad, vilket rekommenderas vid 6 mån ålder. Jag är så klart nervös, vill inte att hon ska få ont. Vi åker en sväng in till arvidsjaur medans operationen genomförs, svärfar åker nämligen med mig imorrn. Han ska och fixa pass, då han ska ut å resa i Mars.

Ljus, värme, Kram & Hej!!

Mjau, & GOD Jul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0