Min önskelista för 2011

Under 2011 vill jag hitta mig ett JOBB, helst ett jobb som jag även kan trivas med:

Förslag på olika jobb som jag vill ha är:
Inom Kafé, mindre kök el dyl
Turism
Badhus med tillgång till gym, yoga mm
Affär, tex: möbelaffär, klädaffär, matvaruaffär mfl
Under 2011 önskar jag få igång yoga grupper, minst 2 ggr/veckan
Möjligen kunna vara någonstans och Massera/ ge Healing
Förhoppningsvis få råd att gå ngn eller fler yoga kurser under året, el annan utbildning.

Jag vill förbättra kärleken och önskar att en del förändringar sker.
Jag vill bygga upp mig själv och hitta tillbaka till min egen inre balans
Jag vill må bra och träna mer, äta ännu bättre och bli av med mitt sockerbehov som lätt blir värre då jag själv inte mår helt bra och är ur balans

Hitta nya vänner och umgås mer överhuvudtaget
Vill känna livets vingar mot mitt ansikte, skratta mer och leva en dag i taget

Idag väckte Chanti mig runt 08.30 och var jätte hungrig, så då steg jag upp och gav båda mat, fast Husse redan gett dom lite på morgonen, så ville dom ha mer mat. Lite meditation, då jag dras med en oroande huvudvärk och sen ut och skotta snö. Chanti och Mango följde med ut, men chanti ville inte lämna bron, så för att hon inte skulle bli så kall fick hon gå in efter en stund, vilket även Mango gjorde då vi har -24 idag. Jag fortsatte skotta snö och Chanti satte sig i fönstret, inne i värmen & tittade på. Lite Lunch för en timme sedan och plockat ur och sen i diskmarskinen, tvättat lite sockar idag också. Har pratat med min vän Maria en stund. Sen ringde en mkt glad bror, för paketet med Luleå Hocky tröjan hade kommit och han öppnade den på en gång =) Så nu tyckte han nog att jag låg på lite plus. Roligt att göra andra glada så här till Jul.
Och om ni undrar, så blev det inget firande av 2 års dagen, för den glömde gubben bort. Det är viktigt för mig, men inte för honom, så i år blev det inget av det.

Ljus, värme, Kram Å God Jul
(inga bilder idag då datorn e fruktansvärt seg)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0