Söndaslappis

Igår var jag å Simma, idag har vi inte kommit igång med någonting. Gjorde en kortyoga "sat krian" då jag kände mig lite avslagen. Gubben steg upp 10.30 å kände sig väldigt täppt i näsan, stackarn... Jag känner mig tack å lov inte sjuk. Har suttit på blocket & tittat på soffa åt min son. Tyvärr var den vi hoppats på redan såld, men nu hittade vi en annan blå skinnsoffa med 2 fotöljer, ngt slitna men detta gör inte så mkt. Soffan sonen har idag är FÖRfärlig helt enkelt. Finns den kvar ska han få den i julklapp ? ngt mer då, men känns bra om han får ngt till sitt hem. Har suttit & läst i en av mina kattböcker om missar =) vill ju att Chanti ska ha det så bra det bara går. Katter e lite som barn, för att leksakerna ska vara attraktiva ska man gömma de gamla leksakerna när man köpt ngt nytt så man kan varva leksaker å på så sätt göra dom intressantare för kissen. Idag pratade vi julmat, nu när vi ska vara på hemmaplan och inte åka till min Mor. Trodde vi skulle ta det lite lugnt med julmat då vi ev endast blir tre st, men gubben ville ha det traditionellt...suck! Men var så säker på att han ska få hjälpa till. I övrigt har dagen bara rullat på utan större händelser idag. Imorrn Arbetsförmedlingen, hmmm knappast ngt nytt där. Gubben åker till skellefteå och kommer inte hem förrän onsdag. Ja,ja... då e jag ensam några dagar. Men det e helt ok. kanske ska utnyttja detta och ha en hel yoga, meditationsdag på tisdag för mig själv. =)

Ljus, värme, kram & Hej!





Hittade denna fina, som jag lånar & sätter in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0