Februari mot sitt slut

Hejsan!

Veckan har gått snabbt, vet inte riktigt vad det beror på? Kan vara att jag ska börja praktik nästa vecka, friheten är över och ett nytt kapitel sätter igång.
 
Jag har haft en bra vecka, promenerat nästan varje dag. Onsdag var det -29 å lite väl kallt för promenad. Yogan går jättebra å känns skönt att få yoga varje dag.
 
Igår torsdag hade jag min grupp och det gick oxå jättebra, trots en sjuh:sikes mensvärk. Ja,ja är man ledare så får man allt bita ihop. idag är det dock mulet utanför fönstret och det snöar - 16 grader.
 
Jag tycker inte om att promenera då det snöar, men jag ska nog ut på en sväng ändå, för jag tänkte baka kladdkaka idag =)
Ha det gott



Det är vackert då solen börjar synas här i Arjeplog
 
 
 
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0