morsning alla



Hej på er, de få som ev läser, men ni är hjärtligt välkomna!
Igår var det tisdag =) å den förflöt i relativt lugnt tempo, som vanligt kan man nog säga.
Jag morgonyogade, sen satte jag mig för att förbereda torsdagens yoga start av nybörjarklassen.
 
Spännande och roligt att få köra igång med en grupp igen. Har verkligen saknat det. Enda nackdelen är att jag blir låst 10 veckor framåt i tiden, under kvällstid.
 
Men det är ju så, det är få som är hemma på dagarna. Det är isf om jag kan få in yoga som friskvård till ngt företag?? Jag får hoppas på det. Ja, igår så satt jag å filade på pass för torsdag, och tror det blir bra. Jag kör själv ett annat pass som jag sen ska introducera till gruppen.
 
Idag ska Micke komma å hämta mig på sin lunch å vi ska åka in på "samhället" dvs den gata där affärerna ligger =) Jag ska inhandla en vit blomma, hämta ett paket från Ellos, innehållande en ny vinterjacka för att min har gått sönder samt att jag råkade få stearin på den i fjolvintras och det gick inte att få bort.
 
Men jag har använt den, men nu är den trasig oxå. Igår frågade jag gubben om vi skulle kunna hitta på ngt den 13-14 feb då det är alla hjärtans dag? Å faktiskt, förutom att vi har dåligt med pengar denna månad så verkade han inte helt omöjlig.
 
Förslaget är att åka till Skellefteå och bo i jobbets lägenhet, Mickes arbetsplats hyr en liten källarlägenhet man får hyra. Då kunde vi gå på bio, ut å käka och mysa, handla lite mat till frysen innan hemfärd. Kändes ändå som en trevlig grej. Till helgen blir det film =))
 
Vi ska se både Avatar och filmen Hachiko (dog story) så det blir en helg med hela hjärtat fullt med känslor =)
Visst har jag sett Avatar, men den går inte att få nog av. Den e sååå bra. Kissarna mår bra och nu sover dom i var sin säng. Eller mango föredrar sin kartong, som vi lagt en filt i, det e hans säng.

Kram och glöm inte meningen med livet- gör dig själv lycklig och glad.
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0