praktik...

Hejsan!
Idag började dagen med att Micke åkte jättetidigt 05.30 för att han skulle med chefen sin på möte i Skellefteås utkant.
Jag vaknade å lyssnade på hans stök 05.00-05.30 innan han låste å jag kunde somna om. Tina är tillbaka å hon steg upp vid 07.45 då vaknade jag igen, men orkade inte stiga upp, hon gick till skolan 08.45 Men då steg jag upp.
 
Drack hett vatten å gjorde min yoga å meditation. Sen åt jag frukost och tog tag i mig själv, å ringde på en praktikplats som jag pratat med arbetsförmedlingen om. På ett ålderdomshem här i Arjeplog. Så när jag fick tag i föreståndaren bestämde vi att jag ska dit fredag kl: 10.00 på interjuv.
 
Så, kanske kan det ge ngt resultat att jobba som praktikant ett tag, endast 50% vill jag prova. Eftersom såna jobb kan vara ganska jobbiga, vilket arbetsförmedlingen gått med på. Annars söker jag ju heltidstjänst men hoppas ju få igång yoga resterande tiden.

Ja, sen är det bara ut å skotta snö som gäller. Här har det nu snöat sen igår så nu e det bara att ta tag i det oxå.
Ska tvätta lite kläder, hänga upp nya gardiner i köket oxå.


Arjeplog i Dec
 
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0