Vinter utanför

Hejsan! Igår var jag till Arvidsjaur, först till arbetsförmedlingen å senare hade jag yogapass på stol för seniorer.
 
Tyckte det gick riktigt bra, å det var roligt. Senare hade jag prova på för nybörjare. vilket oxå gick jättebra tycker jag. Det var 12 på senior och 14 på nybörjargruppen. Så riktigt skoj att det kom så många.

Det blev en liten paus mellan 16-17.30 så jag var en sväng å passade på att handla.
Man blir lite shopping krazy då man bor så avskilt som i Arjeplog.
 
Det händer så vansinnigt lite om dagarna att jag handlar trots att jag inget behöver, understimulerad helt enkelt. Så det blev 4 nya pastatallrikar, en bricka, vantar, vingums åt Micke, babydress åt Mickes chefs baby som jag inte fått se ännu, servetter en liten ungsfast form för 1 portioner =) ibland vill jag värma ngt i ugnen å så har man bara större formar.
så jag tyckte jag behövde en liten. sen till mataffärn, kattmat, kött åt micke, dryck till mig.
 
Sen tillbaka å höll det sista passet. Åkte från Arvidsjaur vid 20.00, tungt att köra 9 mil då snön hypnotiserade mig, snörök så jag var tvungen att nästan stanna av helt då man fick möte. Micke lät jättegullig i telefon, då jag pratade med honom i bilen.
 
Då jag kom hem hade det gått över. suck. Då var han lika trött som jag eftersom han hade varit i Norsjö och haft möte hela dagen, så han hade oxå kommit hem sent. idag e det Torsdag å ikväll har jag yogaklassen här i Arjeplog. ska förhoppningsvis komma fler idag.




Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0