13:dagsafton

Morrn!
Hade en av mina "kan inte sova" nätter inatt. Låg och rullade i sängen och somnade kanske efter 02.00 ngn gång. blev trött att stirra på klockan. Mango väckte mig vid 08.00 å ville ut, stod å krafsade i fönstret på persiennen. Så upp å släppa ut honom. somnade om till 09.11 då ville Tussan ha mat, och kom å knuffade i mig. Ok, ger upp, jag steg upp och gav dom mat. Så nu sover dom gott igen, men inte jag! Så då sätter jag mig här och skriver ner några rader. Igår var en rätt bra dag. Micke fick tag i ngn support ang diskmarskinen, och fick tips hur han skulle fixa den. Å vips, han lyckades tömma ut vatten, där vatten inte skulle vara. Sen provkörde vi den å allt verkar tack och lov fungera. Skönt! Sen kom rörmockaren, då åkte jag och Robert till konsum för att handla. När vi kom tillbaka var rörmockaren klar och hade satt in en extra tank så länge, vi måste beställa en ny värme/vatten tank. Men iaf fick vi mot kvällen varmvatten oxå, jippi. Micke har kikat på nätet vad dom kommer att kosta, så allt från 30-45 000 går dom på. Då e det tur att huset ingår i en bostadsrättsförening och dom tar kostnaden på den, puh. Vi har nog med utgifter ändå. På kvällen tog vi en yatzy, jag Robert å Micke. Jag förlorade STORT, vet inte alls varför det gick så himla illa =( men det var riktigt uch. Tror att Micke vann, men det var tätt mellan Robert och honom. Jag strök mest så jag hade inga poäng att räkna. Sen vart det tv, hmmm...konstigt att Robert inte gillar samma program som oss - å vice versa =) Men vi har två tv apparater, så Robert fick se i v-rummet så jag å Micke låg på sängen å såg lite. Robert stannade uppe lite längre än oss å kikade på ngn film? vet inte vad.
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, dagarna går så fort. Vi har -18 grader, så skoter e lite kallt.

bay bay å kram från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0