sommarledigt...

Är mest i stugan för tillfället. Där finns ingen el så ngn dator är inte att tänka på. Vi målar och fejar, för att det ska bli klart. Men även för att vi tycker om att hålla på att pyssla. Igår var då taket färdiglagt på stugan och vi firade detta med en surstömmingsmiddag =) Jag, gubben å svärfar. Vädret var av sin bästa sort, klar blå himmel, solen sken å väldigt få mygg. Helt underbart. På kvällen sattes båten i sjön och vi gjorde årets fiskepremiär, dock utan ett enda napp =( men det var väl pga värmen... el nåt. Fiskarna var inte så sugna på vårt bete, så vi får väl försöka igen. Idag torsdag börjar SILVERYRAN i Arjeplog under 4 dar, dock kommer vi att vara i stugan så ngn yra blir det inte. Men dock har vi bestämt oss för att besöka Piteå dansar å ler i år. Så vi har bokat campingplats 500 m från centrum i Piteå. Dom hade 40 års gräns på campingen, hihi...tur man har kommit över det strecket då. Antar att det är för att vi "vuxna" ska kunna sova på natten utan ungdommarnas skrik å väsen. För själv var ju både jag å gubben bland de skötsamma i den åldern... eller nåt. Min son kommer oxå å hälsar på sista veckan i juli, åker dock hem fredag den 30 juli å missar PDOL.  Idag for jag hit hem klockan 08.00 å gav kissarna mat, ringde mor för uppdatering å tog en dusch, sen på affärn innan jag återvände till stugan. Vädret är tyvärr inte lika underbart idag som det var igår. Hoppas iaf att det klarnar upp snart.

Sol, värme, Kram å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0