stugan...mmm

Taket är ju klart, så nu njuter vi enbart av att få vara där. Idag är dock vädret en smula grått så vi valt att umgås med kissarna. Dom älskar att få kela å dom saknar oss då vi varit borta någon dag. Jag är ju alltid hem å ger dom mat dagligen å kollar till dom, men hinner inte med så mycket kel då. Så nu är det kisse gos för hela slanten. Så, vad tusan händer i den där stugan vi äger å tillbringar våra timmar i? jag förser er med lite bilder idag, så kanske ni förstår att paradiset är detta.

 
Taket läggs

 vy nerifrån bastun

 Mitt favorit objekt att fota

 
vår nya fisk rensar bänk, byggd av svärfar

 Frontplankan på plats


Min gubbe på vår brygga

Vår kniphona, sista dagarna före ungarna hoppar ut



kolla ljuset. Kl: 23.00 fredag kväll 9/7 knipan med ungar, underbart!

 sommar är underbart. 23.30 igår fredag.

ljus värme, Kram å Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0