...dag 1 på mitt nya år

Ja, nu är födelsefirandet över. Fick 2 kort till i brevlådan av systrarn vid kusten och älsta bror ringde på kvällen. Även min gamla kompis Å mailade ett grattis. Tackar! Idag ringde mellanBror från västkusten å grattade, han lyckades glömma igår. Det var trevligt iaf =) Vi kom på att syster å hennes sambo som ev. ska åka upp till mig å gubben i sommar inte kan ta V:s bil. Så bror måste ha ett storebrors prat med dom pga syrran är sjukskriven och nyopererad, å det är galet att åka i en pick up ända hit upp, 140 mil. Så jag hoppas dom lyssnar på honom. Sen ringde min x arbetsgivare från Sunderbyn å grattade. Vi kom då in på lite annat å nu ska vi arbetsbyta. Jag ska komma dit å måla om hennes utedass. Jag får givetvis något för det, men dumt att precisera detta här. Så jag åker väl ner på måndag å det tar väl 2 dagar att måla å fixa där. Det ska bli kul. Sen den 27:e Juli ska vi nog ha en "konstig" Yogadag hos henne, detta ska vi oxå planera. Idag är det grått väder igen utanför fönstret, men jag har yogat å ska nu iaf ta en stavgångsrunda. Regnmålnen hänger oroväckande på kanten av berget, men hoppas jag hinner gå utan att bli allt för blöt.

Ljus, Värme, Kram å Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0