it´s a Tuesday...

Ja, jag tog mig i kragen, gick med stavarna en timme. Trött å slut kom jag hem. Åt en nyttig lunch, bytte kläder å sen ut i solen igen (tänk vad sol kan få mig att må så mkt bättre) Tog upp och planterade om en buske, målade lite på vår infartsskylt där det fattades lite färg.

 

Sen tog jag mig an HELA vår gräsmatta, å den e inte liten. Tog 1,5 timme att klippa allt. Gubben är iväg till skeå på kurs, men ringde å sa att hans chef skulle in å handla på Willys. Genast skrev jag ner ett sms på vad gubben skulle köpa med sig hem. hihi, han gillar inte att handla.

 

Nu ska jag nog göra mig lite middag, för jag anar att gubben firar med skrovmål på hemvägen å då vill han inte äta med mig sen. Känns mkt bättre i humöret nu när jag motionerat å varit nyttig. Uch vad det e trist när jag inte kommer igång. Men nu kan jag luta mig tillbaka å vara nöjd med mig själv och mina prestationer för dagen.



Bilder från gräsmattan runt huset.

Baksidan, inte lite tomt att klippa!!


Baksidan, vår grillkoja är med



del av Framsidan på huset

 

 

 

Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0