en tisdag

hejsan!
Mitt humör är inte av bästa sort idag, känner mig ensam och låg.
Steg upp 06.00 imorse, yogade, åt frukost, hann duscha å sen åkte jag på jobbet.
Andra dagen å med en ny person att gå bredvid. Hon var inte lika lätt som gårdagens person. Hon tog inte med mig på saker utan gick ensam eller tog ngn annan av personalen med sig.
 
Så idag har dagen känts lång å lite trist. Kan naturligtvis även bero på att jag själv är låg och missnöjd med livet just nu. Vet inte om jag är ngn passande person för tvåsamhet... Jag tycker aldrig det blir som jag önskar.
 
Jag försöker nog en hel del, men kommer väl till en punkt där det känns som att jag inte får så mkt gensvar trots mina försök. Kan bero på rädslor att man tolkar fel, men det är inget lätt ämne att reda ut.
 
Jag känner mig rätt tom inuti just nu, har jag hamnat fel eller är det rätt, hur vet jag? Att älska är ju inte samma som rätt, eller har jag fel? just nu känns mitt inre mest åt pipan och jag känner mig trött å låg på livet. Livet som jag vanligtvis brukar älska och försöka njuta av. Men jag har väl fel prioriteringar? suck!
 

Är jag på riktigt eller är jag på riktigt ingenting?
Trackback
RSS 2.0