snöyra

Hej!
I morse vaknade jag 04.00 men lyckades slumra till igen till 05.18 då jag steg upp. Gav kissarna mat, och utanför var det -24 grader kallt. Vem yrade om våren?? inte syns den då till här iaf. Just nu snöar det oxå utanför fönstret. men det visste jag, att det skulle bli sämre väder, för jag ska ju åka till mor i gunnarsbyn, 27 mil härifrån.
 
Jag började iaf morgonen med yoga, ett nytt pass för andra chakrat som jag nu ska ska köra i 40 dagar. Sen körde jag gubben till hans jobb, hem å mediterade och tog en dusch, fixade en macka att ta med på jobbet, sen iväg.
 
Idag har jag även pratat med min handläggare på AF, ang praktiken. Jag ska avsluta min praktik, ska prata med Monika imorgon (chefen) Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig, men eftersom jag känner att det inte är ett jobb för mig så kan jag bara inte jobba kvar.
 
Trots att det finns lite att göra i Arjeplog, så kan jag inte jobba där, då jag känner i hela kroppen att det inte fungerar. Jag är dock jätteglad att jag har fått tillfälle att prova jobba där, annars hade jag ju inte vetat om det fungerat eller ej. Idag fick jag äntligen det jag gått å väntat på, men blev ack så besviken. Hade skickat efter en astrologiskt framtidstolkning av Marcos von Ring. Det var inte mkt att "hänga" i julgranen kändes det som, men...nu har jag provat.
 
Han förutspådde att jag skulle komma på "grön" kvist ekonomiskt, så då e det bara att hoppas på det då. Jag skulle även ha yogakurs ikväll, men har ställt in detta. Gubbens föräldrar behöver hjälp med hunden, då dom varit tvungna att åka till sunderby sjukhus helt plötsligt.
Gubbens mamma mår inte så bra å fått en fläck på ena lungan, ja, hon är rökare. Det kan ju innebära flera saker, så det är bara att hoppas på det bästa att det inte är alvarligt så att dom kan komma hem imorgon, då vi ska åka bort. annars får Sally följa till Gunnarsbyn =)
 
Det går ju oxå. Men då har vi inga kattvakter, hm...detta kan köra ihop sig, när jag nu börjar fundera på det. Ja, vi får se vad som sker.
 

 
Sally -09
 
 
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0