överrasskad...

Ja, ibland kan man bara tappa hakan. Fick ett sms av min brorsdotter, mitt gudbarn =) som meddelade att hennes mor ville prata med mig på direkten.
(dom bor i Göteborg) Klockan var väl runt 09.30 tror jag =) så visst, jag ringde upp hennes mor å undrade lite smått om ngt kunde ha hänt??
 
Hon svarade å frågar om jag bor mitt i Arjeplog -ja, ganska så svarar jag. -vi står vid OKQ8 i Arjeplog säger hon då glatt. -Ni är var? undrade jag förvånat, sa du - I Arjeplog?? Men Guuud, va kul, kommer ni förbi?
Utbrister jag överraskad. -ja, dom skulle leta upp ngn däckfirma å byta däck?? hm, glömde fråga varför =) men dom trodde dom skulle hinna in en snabbis.
 
Å jag går här hemma å väntar...å väntar... pratat med mor i telefon, hon ringde å jag berättade att hennes ex svärdotter ev. skulle dyka upp å hälsa på, när dom ändå var på väg mot Norge inom sitt företag. Hon blev överaskad, å förvånad =). Kl är nu redan 12.06 å inget mer har jag hört.
 
Det kruxiga är att kl. 13.00 har jag ett möte å trodde dom redan skulle vara här. Tyvärr har gubbens pick up gått sönder så jag har ingen bil hemma nu, annars hade jag kunnat åka å hämta dom ifall dom nu var strandade hos däckgubben.
 
Men jag har messat dom, får inget svar ?? men hoppas jag hinner träffa dom iaf. Har kokat ägg, dukat fram mackor å pålägg, gjort kaffe, å nu bara denna väääääntan. suck!
berättar mer sen, ifall jag fick träffa dom el ej.
 
 
Mer Kärlek i varje steg – frid och tillit till ditt inre, till varandra ... <3
Trackback
RSS 2.0