monday morning

Jahapp, helgen är över utan att ngt speciellt inträffade. Farsdag igår så jag tänkte extra på min bortgångne far. Är 25 mil till graven så det blev endast i tankevärden jag grattade honom. Själv hade jag en sån där trist huvudvärk så jag orkade inte åka någonstans, var hemma hela dagen. Svärfar pratade jag med lite i telefon, men vi åker dit en annan dag. Idag däremot ska vi på utflykt till Arvidsjaur, gubben ska med en firmabil på service och så ska han å kolla synen på Marieanns optik. Det skulle han gjort för minst ett ½ år sedan, tror att en del av hans huvudvärk beror på fel styrka i hans glasögon. Så den lilla vita får idag vara ensam flera timmar, kan vara bra att hon ibland får detta oxå. Hon är van att jag är hemma och får vara med överallt. Imorgon åker syster Å till Thailand, snyft. Skulle gärna åkt med henne, men måste nog komma på ekonomiska fötter först. Är otroligt vad man får lite pengar numera då man gått arbetslös en längre tid. Suck. Jag hoppas hon får det bra och trevligt därborta, då hennes (Å) sommar var inte så kul.
Nu klä sig och bege sig mot metropolen arvidsjaur, fniss...

Ljus, värme, Kram & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0