Rätt eller fel människor?

Kanske Gud vill att vi ska träffa några människor som
är fel för oss innan vi träffar den som är rätt, så
att vi är medvetna om hur tacksamma vi ska vara för
den gåvan när vi till slut träffar den rätta...

Sanningen är den att vi inte vet vad vi har förrän vi
har förlorat det, men det är också sant att vi inte
vet vad vi saknar förrän vi har funnit det...

Dröm det du vill drömma, åk dit du vill åka, och var
det du vill vara, för det finns bara ett liv, och det
finns bara en möjlighet att göra allt...

Gå inte efter utseende – det kan bedra.
Gå inte efter rikedom – den kan ta slut.
Gå efter det som gör dig glad, för det behövs bara ett
leende för att göra en dålig dag bättre

När mina ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig.
Ingen kan på samma gång vara förälskad och klok!

Idag är det -22 grader, brr
Inga nyheter att förtälja härifrån. steg upp, fixat med papper, pratat med Mor.
Ska å handla, Chanti har varit jättebusig.
Dagens middag; Fläskfilé åt gubben, kycklingfilé åt mig, ungsbakad potatis, sallad och dryck.

ljus, värme, Kram Å Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0