enl. horoskopet

Idag har jag läst horoskopet =)
enl det; "Du" (dvs jag i detta fall) gillar varken konventioner eller regler, men du hatar att bossas runt och du älskar att gå emot det som förväntas. Du letar fortfarande efter ett ideal i livet som du ännu inte funnit. Djupt inne är du fortfarande en liten romantisk flicka, en flicka som tror på sagor och som i hemlighet väntar på Prins Charmig... (stämmer nog himla bra in)Du verkar vara en älskvärd, naturlig person och män tycker att du är oemotståndlig, men på något sätt verkar du inte vara medveten om makten som du har över dem! Därför missar du för det mesta chansen. (kanske sant även det) Ekonomi: Nu är det dags att handla! Kanske behöver du organisera din ekonomi, och du behöver träffa en ekonomisk rådgivare. En bra tid för affärer väntar dig. Chanserna för framgång är mycket stora. Bra nyheter rent allmänt angående dina finanser!
Jobb; Jag kommer få det jobb jag söker. Låter väl strålande

ljus värme kram & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0