april måndag

Igår kväll var jag otroligt trött, jag hade snarkat otroligt högt så gubben knuffat på mig minst tre gånger. Sista gången vaknade jag och hade otroligt svårt att somna om ordentligt. Vilket gör att jag imorse var jättetrött, men steg upp och gjorde min yoga innan jobbet. Dagen har varit strulig, har varit på tre olika avdelningar idag, fått gå emellan då personal varit på kurs.

Solen har strålat och det har bara varit ett så UNDERBART väder idag, det har tinat i massor. Ungarna blir givetvis sjöblöta men dom trivs i vattenpölarna =) Det är väldigt roligt att jobba med barn, nu när jag inte själv har små barn hemma. Så när jag lämnar jobbet är jag fri. Idag dock supertrött, men livet känns bra.

Fick idag årisförslag på Piteå och det känns oxå jättebra. Vad som än händer å sker, så blir det en mysig helg med det mesta inbakat. Rum med bastu, så kan man basta hur mkt man vill =) Gubben älskar ju att bada bastu =) så nu kan han bada. Sen en bra show och buffé mat.

Ljus, SOL & värme. Tjingeling

Piteå Havsbad/badet



Show =)



Ett skönt hotellrum

Och KRONAN på verket...



SPA...MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0