Besök i stugan

Idag började jag jobba 06.15 (gäsp) men tanken var att jag skulle jobba ½ dag idag för att hinna göra samanställningen av den kartläggning jag gjort på jobbet, ang hälsa & Friskvårdstimmen.
Ett smakprov på intresset:
Yoga 11 st. massage 7 st. Healing 5 st. Stavgång 6 st samt att dom vill ha en tävling avd. emellan i gång (stegräknare) Jättekul.
Som ni förstår är det en liten förskola med endast 15 anställda, så jag är glad för allt. En ny början för mig, att få in yoga på förskola med vuxna och sen med barn. =)

Iaf så slutade jag 10.30 idag för att göra samanställningen, men solen sken å gubben var i stugan, så jag tog mig lite ledigt innan jobbet hemma. Jag bytte kläder, packade en liten matsäck och packade även med mig Chanti, ut till den friska luften. Hon tyckte det var jättespännande, huvud gick på henne å hon kollade storögt då vi gick till stugan. Hade på henne selet.

Vi var där ca 2 tim å hon trivdes nog bäst inne i stugan istället för ute =) men en stund var hon iaf ute med oss.
Sen åkte vi hem igen å jag satte mig med mitt jobb.

Lite bilder på min älskling, Chanti



Sitter ute på grillsoffan



Testar snön, vill helst gå in nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0