påskens afton...

Vaknade 06.00 trots att inte chanti var orsaken. Steg upp 07.00 då jag inte kunde somna om, suck.
Yogade mitt pass och sen suttit och finlirat lite på pass jag ska hålla. Jag har blivit tillfrågad om jag kan hålla yoga pass på måndag (röd dag) Och jag sa att jag kommer. Sen ska jag ha sittande yoga den 2 maj och sen börjar barnyogan, så jag har filat lite på yogasagor =) under morgontimmarna.

Solen SKINER, varm å gott ute på altanen. Gubben har fått åka iväg på jour, den stackarn då det äntligen blir fint väder. Påskmiddag idag blir potatisgratäng, ja...hemmagjord och fläskfilé åt grabbarna. Själv är jag lite kluven om jag ska äta lax eller kyckling eller rent av veg idag? Får känna efter.

Jag & Chanti har varit ute 1 timme, då hon fått utforska världen utanför våra väggar. Hon trivdes och att gå i koppel fungerar fin, fint.

Pratat med syster A-S och där var det bra. Dom skulle oxå grilla idag, dvs hennes söner och fam.

Nu lite lunch, sen tillbaka till solstolen. Ska nog ringa kära Mor idag oxå, kolla hur hon har det.

Tjingeling

Glader Påsker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0