Vetenskapen talar

Yoga används för att blockera mönstret av medvetande hos människor. Yoga betyder förening. Det är ett system som integrerar kropp, sinne och själ. Denna konstform har utvecklats och praktiserats i Indien i tusentals år. Yoga är inte en religion utan är en vetenskap.

Röster från unga deltagare ...  Pernilla: ”Rekommenderas till alla, speciellt ungdomar! Bra att man får passet på papper efteråt så man kan göra hemma. Yogan har gjort det lättare för mig att slappna av och känna när jag är stressad.

Sandra: ”Yogan har definitivt gjort det enklare att somna på kvällen, samtidigt som man ibland gått runt med träningsvärk i flera dagar.”

Christer: ”Kursen var varierad och bra. Lätt att utöva delar/övningar på egen hand vid behov. Kursledaren var tydlig, hade ett bra lugn, hade bra kunskaper och förklaringar. Det har varit både tufft, skönt och avslappnande, bidragit till bättre koncentration, minskat min stress m.m.”

Yogan är bra för alla! Du får en ny kroppsuppfattning samtidigt som du bygger upp din kropps muskler, smidighet och en genväg in till ditt sinne.

Jag har jobbat 07.00-15.00 idag. Det är mkt prat om yoga på jobbet nu, flera är intresserade av att prova på den =) vilket glädjer mig massor. Nu gäller det bara att få igång allt och att även barnen får prova på yogan.

Imorgon tar jag nog bilen och åker till Mor, hon fyller ju år på tisdag. Sover över till söndag. Ska ta Chanti med mig, dels för att få hjälp att klippa hennes tovor i pälsen.

Ljus, Värme, Kram Å Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0