oskattad!

Idag har jag skickat in mina svar på provet för Level 2 utbildningen jag gick i Juni. Är väldigt nervös över resultatet...fy, om jag inte har fixat det...
Steg upp 06.15 då jag började jobba först 08.30 idag. Gjorde yoga och meditation och sen klädde jag mig (kanske för sista ggn i år) i mina korta sommarbyxor =) Och det var bra för vädret var strålande idag. Dock hade vi en otroligt massa knott som bet mig vid förskolan.

Imorgon var det då dags att åka moppe till VC igen för en gyn undersökning, det absolut värsta jag vet. Strunt i gastroskopi, kan jag göra men gyn undersökning...blääää. Spelar då ingen roll hur gammal och "erfaren" eller ska man kalla det van jag blir, så är det en hemsk upplevelse. Ska gå till samma doktor, och hon var ju kvinna iaf. Jag går nämligen inte på några villkor till manliga gynekologer, dom är generellt för hårdhänta.

Var hem på lunchen idag, tog ut chanti och hon låg på altanen och mös, sen en kort promenad i gräset innan grannen kom tillbaka från dennes hundpromenad. När chanti såg hunden så var det järnet in till tryggheten i huset igen.

Kom hem efter att ha slutat 16.30 och vi gjorde mat. Jag äter min mungbönsgryta dagligen med en sallad till, gott!
Gubben äter "vanlig" mat.

Igår fick jag ett (otrevligt) samtal av en person. Han är i min ålder. Han började säga att "bara så jag vet" att min sons bil som står på MIN mors tomt måste bort innan min Mor flyttar! -jag frågade vad han hade med detta att göra? Då bilen faktiskt står på min mors gård och min mor och jag har full koll på detta ämne och då detta är ngt mellan min Mor och mig själv.- Ja, hans tvillingsyster var så upprörd och irriterad på bilen??? -Och? Bilen står bakom ett garage och är inte ens synlig för de som kommer å hälsar på, dvs hon bor inte så hon på ngt sätt ser bilen. I den tonen av att jag måste få bort bilen snarast pågick samtalet en kortare stund. Jag meddelade att bilen var bortlovad och att han fortfarande inte hade med saken att göra. Han tyckte iaf att han var tvungen att lägga sig i, då systern var så irriterad över detta.

Otroligt! är nog allt jag har att säga om saken. Jag ska inte på ngt sätt skriva vad dessa personer är kapabla till och vad de försöker göra och gör mot min Mor. Men kan säga att det är under all kritik. Sen när dom inte lyckas med sina förehavanden, då tycker dom att jag är en "god" hackkyckling och som nu, lägger sig i sånt de ej har ngt att göra med.

Men, han kom iaf av sig ngt då jag lugnt bara svarade utan att hetsa upp mig eller svara aggresivt tillbaka. Jag tänker inte sjunka till deras nivå, utan talade bara om att det var ordnat och att jag inte tyckte att dom hade med saken att göra då det inte angår dom.

Vid dödsfall verkar många människor bli väldigt underliga, eller så kanske de har varit så under ytan/masken hela tiden men ingen har lyckats se det, bara känt vibrationerna och den negativa energin. Jag har alltid haft svårt för dessa personer, men under väldigt många år inte direkt kunnat peka på ngt konkret. Vi har ju inte umgåtts, endast träffats ibland. Men nu har dom blivit synliga, bakom masken.

Ljus, värme, kram & tjingeling till er alla!



IrritationsObjektet som upprör. En Opel -91 avställd & Oskattad
Sonens pärla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0