1:a dagen, å valentino...

Idag var första dagen på mitt nya jobb. Känns bra och ungarna är fina, några mer speciell än andra. Men att jobba på dagis är ett växlande jobb. Tar några dagar/vecka innan man kommit in i det helt antar jag. Chanti har definitivt saknat mig, hon är livlig och glad sen jag kom hem.
Det gick bra att stiga upp i morse och jag gjorde min yoga innan jag gick & jobbade.

Ett fint idrottsminne: Vet inte om jag kan kalla det idrottsminne... men att upptäcka yogan var en underbar upplevelse. Hade inte hittat riktigt min grej förrän jag gjorde praktik i Luleå på yogalokalen jag valde. Att gör yoga var som att hitta hem. Önskar bara att den som vill prova på yoga, verkligen gör det. Och det är stor skillnad på yoga teknikerna, så leta tills du finner den yogan som passar kropp & sinne rätt. Jag fastnade hårt för forrest yoga innan jag gick över till min nuvarande kundaliniyoga. Lenitha som undervisade forrest gick över till ren traditionell Ashtanga yoga, och slutade ha klasser i forrest yoga. Tyvärr är man tvungen att åka till USA om man ska utbilda sig till yoga lärare inom just Forrest yoga.

Nu lite tv, är trött efter min första dag.

Ljus, värme, kram Och EN riktigt skön/trevlig Alla Hjärtans Dag önskar jag alla som tittar in.
Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0