heltid på jobbet

6. Mål med träningen? Jag har som mål att bli smidigare, mer focuserad, bli mer meditativ, hitta balans i vardagen och må så bra jag bara kan. Mitt mål är att kunna träna så länge som möjligt, dvs hela livet för att kropp & själ ska må bra.

Idag steg jag upp & yogade, spikmatta & meditation, vilket har varit samma hela veckan. Är jätte, jätte trött när jag kommer hem nu när jag jobba heltid, för det var flera år sen sist. Nu är lunchen slut och jag ska tillbaka. jobbar 8-17 varje dag...suck! =) men blir ju lite mer i börsen iaf.

Chanti sitter i fönstret å "vinkar" varje morgon jag går hemifrån. Hon jamar vid dörren då jag stänger, sen rusar hon till sovrumsfönstret som vetter ut mot gatan & tittar när jag traskar iväg. Hon e bara för go.

ljus, värme, kram & Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej moster! Hur går det på jobbet? Helt slut kan jag tänka mig. Vilken gullig misse du har! Heltid är ingen lek då man inte är van och inte är frisk. Trevlig helg! kram!

2011-02-18 @ 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0