the two best cat model

Jag har enligt mig själv naturligtvis den bästa katten i värden, hon är så vacker att jag helst vill gosa med henne jämnt. En kväll hade vi besök av Patrik och Teja. Patrik är duktig på att ta kort och köpt sig en ny kamera. Han tog lite bilder på min vackra katt och våran härliga Mango. Så istället för top model tv 3, visar jag här The best cat model. Chanti och Mango



Min älskade Chanti, nu 8 månader. Vackert vit med blå fina ögon som alltid är fulla av bus. En aldeles  

Särskild katt som finns i mitt hjärta och ger så mkt genom sin existens.





Vår älskade Mango, numera med sin ålders klokhet och det finns inte en katt som är så kärvänlig som mango. Han är speciell, finns bara en av honom. Han tar oxå en stor plats i våra hjärtan. Han fyller 8 år till sommaren.

Ljus, värme, Kram & Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guuuu vad fin hon är!! Jättevacker! Kraaaam och varmt lycka till på jobbet till veckan.

2011-02-09 @ 19:27:30
Postat av: yoginiseva

Ja, visst e hon en Top Model katt!

2011-02-10 @ 12:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0