dag 2 på nya livet

Somnade sent igår, då jag låg & kikade på en film till 00.30 Därför var jag trött på morgonen, gubben gav mig en morgonpuss innan han for, å jag somnade om. Chanti tycker dock inte om då man sover länge, så hon jamade upp mig vid 09.00 men kände mig otroligt seg och tung i huvudet. Blev inte frukost idag, utan enbart varmvatten och sen te. yogade och åt lunch runt 13.00 idag blev det 2 kyckling sticks, qinoasallad och 1 tunnbrödsmacka, vatten. efter lunchen gick jag ut på stavgång 45 min. idag är det -13 och riktigt bra väder att gå i. kom hem och hämtade in kartongerna för att stoppa undan julsakerna. ja, det e ju inte förrän imorrn det är 20 dag knut, så jag e inte sen. Men ska bli skönt att få bort allt.
Yogan kändes tung idag, vilket det kan göra emellanåt. Men beror oftast på dagsformen, och idag var jag seg. Har även suttit och gjort en ny hemsida, då zoomin ska lägga ner sin gratis sida, men man kan stanna & betala iof. får se vad jag beslutar mig för. Annars är det gratissidan n.nu som gäller.
Näpp, nu har jag inte tid att sitta här, julsakerna ska bort.

ljus, värme, kram & tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0