upplevelser från andra

"Yoga är ett slags frikoppling från den verklighet som ofta går på full gas, men utan att man för den skull hamnar på efterkälken."  Linda Ljungström, Om yoga

Min egen upplevelse av yogan har verkligen varit utöver förväntan! Både fysiskt och psykiskt. Framförallt den emotionella/psykiska upplevelsen har gett mig otroligt mycket. Ann Johansson, Om yoga

Yogan ger mig lugn, tänjer på ömma muskler. Jag mår bra av yogan. Saknar yoga när det är uppehåll. Ylva Frank, Om yoga

Första gången yoga för mig. Förvånad över att yogan fick mig att känna mig så avslappnad och lugn. Kundaliniyogan hade Bra och Tydliga övningar, lätt att hänga med. Celina Mattsson, Om yoga 

För egen del har yogan gett mig tydligare focus, kärlek till livet, hjälpt mig att må bättre i kropp och själ, är smidiage, mer harmonisk, lugnare och tycker mer om mig själv. Eva (yoginiseva) Om yoga
________________________________________________________________________________________________

"KUNDALINIYOGA
VETENSKAPEN AV MEDVETANDET
När vi praktiserar kundaliniyoga, konfronterar vi mellanrummet mellan vårt undermedvetande och vår personlighet.
Vi lär oss att förstärka;
• Vårt körtelsystem därmed bygga upp vårt immunförvar.
Nervsystemet som förstärker kroppen fyller oss med energi och       bevarar kroppen.
• Öppnar våra hjärtan till ödmjukhet och kärlek.
• Balanserar vårt mentala till total sinnesro och större intuition.
Hitta tillbaks till vår flexibilitet, så att vi kan dansa igenom livets olika polariteter."

Hämtat hos; http://kundaliniyogastockholm.com/Kundalini_Yoga_Stockholm_OmYoga.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0