En ny...

Idag fick min systerson & hans sambo en liten kille =) GRATTIS. En helt ny liten person, jättekul!
Dom har ännu inte hunnit få in den lille på webbisar, Norrbottens Läns landsting. Kommer väl =)

Dagen har varit somrig och varm, vi tog med barnen och gick med dom 11 till Krajas lekplats för att få göra ngt annat än bara vara på gården. Det kändes bra.

Var efter jobbet till stugan, tog moppen dit. Gubben hade varit hem en sväng på f.m och tankat moppen, trevligt. Han hade även passat på att handla.
Svärfar kom oxå, och rökte fisken som gubben hade fångat i måndags =) Tar med lite till Gunnarsbyn när jag åker dit. Vet inte ännu om jag åker ensam eller om gubben kan tänka sig att följa och hjälpa till...

Auktioner kan vara rätt krävande. Jag jobbar ju ännu dvs ingen semester förrän slutet av nästa vecka, men jag åker och hjälper min Mor ändå. Men man kan aldrig kräva eller förvänta sig att andra ska göra eller ens tänka som man själv gör, då blir jag bara besviken. Ingen idé att lägga energi på att spekulera kring det. Om gubben följer eller ej... alltså.


Ljus, värme, Kram & Tjingeling




Grattis till den lilla!



Ljus & Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0