grå sem dag 4

Idag vaknade jag runt 08.00. gav kissarna mat och släppte ut Mango. Sen gjorde jag yoga och mediterade på spikmattan. Min chef ringde precis då meditationen var klar, så jag gick upp för att svara så telesignalen inte skulle väcka gubben. Hon tyckte att vi kanske skulle ha ett yogapass som avslutning på personaldagen i augusti =) låter ju bra.

Vädret var grått hela förmiddagen och jag har haft huvudvärk pga åska i luften. suck! Gubben fick meddela våra ev. gäster som vi skulle bjuda på grillat idag att vi var tvungen att skjuta på detta. Så jag hoppas verkligen att vädret är bättre imorgon tisdag, så vi kan hålla det vi erbjöd.

Jag hann klippa 1/3 av gräsmattan innan regnet satte igång. Men, nu har jag börjat iaf. Vi var en sväng till svärfar och tog lite bilder på rummen, så vi kan planera färger mm. sen var vi syndiga och åkte förbi frasses och handlade mat, pizza. Vi åt båda två bara halva våra pizzor, men då har vi lunch en annan dag.

Sen ringde gubbens chef, han och hans sambo ska eventuellt köpa vårt hus. Vi hade även en annan spekulant, som var in å tittade på huset idag. Trots att vi inte ens annonserat ut det. Men iaf så kom chefen å hans familj. Vi fikade och dom tittade lite mer noggrant på huset. Sen åkte dom runt 20.00 å jag å gubben bänkade oss framför tv:n, såg en film (okänd) med Liam Neelson som var ganska bra. Tycker om han som skådespelare.

Nu e det sent, så kudden har påbörjat sitt lockrop och ögonen börjar fladdra, mmmm dags att gå nu.

Ljus, värme, Kram & Tjingeling




Mango med Cat pose =)



Mango tar ut Chanti på promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0