födelsedags mjau

Idag var jag piggare än igår, vaknade innan väckarn, men hann på 5 min somna om å blev tröttare igen...underligt.
Steg iaf upp 06.20 och efter att gubben åkt gjorde jag yoga å meditation. Sen kokade jag mungbönor å ris, ska laga mungbönsgryta till middag idag. Får se vad gubben tycker om denna =)
Solen skiner idag å det är varm å skönt i lagom mängd. Är hem på lunch för att titta till chanti, ska snart tillbaka. Jobbar till 16.45 idag så jag tog 1 tim lunch.

Jobbade på min egen avd f.m och e.m blir på min kommande avd =) Det var plättar till lunch idag, vilket jag inte tycker är så mkt mat egentligen. Ungarna äter gladeligen, men blir fort hungriga igen...

Här lägger jag in några bilder
på Dagens födelsedags kisse

IDAG fyller min Kisse CHANTI 1 År...Bararampampanpaaaaa hipp hurra för tösen min idag.

Vi ska köpa pastej å fira idag =)




Utanför stugan 2011



I gräset vid stugan



Liten Chanti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0