sommardagar

Varmt, hett och aningen klibbigt...Men skön, härlig, solig sommar =)
Jobbat idag, men är så otroligt trött både i min kropp & själ just nu. Självklart vet jag varför, men inget jag går in på i detalj. Däremot vet jag inte hur jag ska ta mig ur det, men svaren kanske kommer till mig när det är läge? Hoppas jag.

Idag har inget speciellt hänt, utan jag har plockat å städat lite grann. Imorgon ska jag till stugan å sätta resten av sommarblommorna. Känns lite jobbigt att ha det så rörigt i både hus å kropp.
Trött i morse igen, så det blev Sat Kryan å meditation, orkade inte mera.

Det sägs ju att det man ger ska man få tusenfalt åter, undrar om det gäller i detta liv eller blir det i nästkommande...om det blir ngt? Kanske borde jag börja ge till mig själv och på så sätt få lite tillbaka av livet.

Ljus, värme, Kram å Tjingeling



Stugan, paradiset i Arjeplog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0